Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары » Қарасу орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарасу орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары
03
февраль
2022

Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары

                «Қарасу орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

 


Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін

 жұмыс жоспары


2021  жылы -----------тамызда

     Педкеңесте   бекітілді

     №-------хаттама------------- Ш.Д.Келгенбаева




Психологиялық қызметтің мақсаты мен міндеттері

Мақсаты: Оқушы мен мұғалімнің мектептегі шығармашылық дамуына, яғни психологиялық қарым-қатынасының   дұрыс өрбуіне,  оқушының  кәсіпке   бейімделуіне, оның қызығушылығы мен қабілетінің қалыптасуына әсер ету. 


Міндеттері:


  • Баланың мектепке психологиялық дайындығын айқындау, яғни мұғалімдермен бірлесе отырып бастауыш   сынып оқушылырының мектепке дұрыс бейімделуі мақсатында жеке жұмыс жоспарын құру.
  • Мұғалімдермен бірлесе отырып  әрбір оқушының жас ерекшеліктеріне байланысты  жүйелі түрде дұрыс дамуына жұмыс жоспарын құру.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты болатын өзгерушіліктерді қадағалау.
  • Тәртібі төмен, оқуда үлгермейтін оқушылармен диагностикалық-коррециялық жұмыстарды жүргізу.
  • Оқушының   интеллектуалдық өзіндік және эмоционалды ерікті өзгешеліктерімен диагностикалық коррекциялық  жұмыстарды жүргізу.
  • Оқушының мұғалімдерімен, ата-аналарымен, құрдастарымен психологиялық қарым-қатынасынан болатын ақауларды анықтап, шегеріп отыру.
  • Танымдық процестерін дамыта отырып, оқудағы және тәрбидегі кездесетін психологиялық қиыншылықтар жөнінде ата-аналарға, мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне кеңес беріп отыру.










  1. ДИАГНОСТИКАЛАУ

Іс-шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Есептілік нысаны

1.

1.«Не артық?»/55 бет/ Жұмыс кітабы бастауыш мектеп -1

2. «Топтастыру»  әдістемесі /87-88 бет/

Әдістеме

Мектеп алды даярлық сынып 


қараша


наурыз

Қорытынды 

2

1.К.Иарасек әдістемесі

2.«Ұқсасын тауып сыз» жұмыс кітабы 64бет/  /1-сынып жұмыс дәптері/

3. «Шатасқан сызықтар» Э.В.Доценко/63-64 бет/

4.  «Моншақ»  әдістемесі 58-59 бет/

Әдістеме

1-сыныптармен

Тамыз

қыркүйек


қазан

желтоқсан

Қорытынды 

3

1. « Мен не білемін » әдістемесі /112 бет/

2. Д.Б.Эльконин Графикалық диктант /40 бет/

Әдістеме

2-сыныптармен

қазан

қаңтар

Қорытынды 

4

1. «Нүктелер бойымен сурет» әдістемесі /143 бет/

2. «Фигураларды жеткізіп суретін сал» /жұмыс кітабы165 бет/

3-сыныптармен

қараша

ақпан

Қорытынды 

5

1. «Социометрия әдістемесі» жұмыс кітабы-182 бет



2. Н.Г.Лусканова "Оқу     мотивациясын зерттеу"


Әдістеме

4-сыныптармен

наурыз



сәуір

Қорытынды 


6

1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»

1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 

2. «Филипстің мазасыздану тесті» 


2.1. Н.Г.Лусканова "Оқу     мотивациясын зерттеу" 

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  тесті

5. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы»

6. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы»



Сауалнама


Тест 


Әдістеме 

Сауалнама 


Тест


Тест  

5-сыныптармен

Қыркүйек,наурыз 


Қазан, 

желтоқсан

қазан

қараша
 желтоқсан
 қаңтар

наурыз

Қорытынды 


7

1.  «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»


1.2.  «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 

2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 

2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» әдістемесі

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» тесті

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  тесті

5. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы»

Сауалнама 



Тест 


Әдістеме 

Сауалнама 

Тест 

6-сыныптармен

Қыркүйек, наурыз


қыркүйек

қазан

қараша



желтоқсан

қаңтар


наурыз

Қорытынды 

8

1.  «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»

1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 

2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 

2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» 

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  тесті

5. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы»

 Сауалнама


Тест 

Әдістеме 

Сауалнама 

Тест 

7-сыныптармен

Қыркүйек, наурыз

қыркүйек

қазан

қараша


желтоқсан

қаңтар


наурыз 

Қорытынды 

9.

1. Сауалнама «Зорлық-зомбылықсыз балалаық шақ»

1.2. Сауалнама «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 

2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 

2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» 

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  

5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/



Сауалнама 



Тест 


Әдістеме 

Сауалнама 

Тест


8-сыныптармен

Қыркүйек, наурыз

қыркүйек

қазан


қараша


желтоқсан

қаңтар

наурыз

Қорытынды 

10

1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»

1.2. Сауалнама «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 


2. «Голланд» әдістемесі

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1.  «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  

5. Климовтың «Даралап диагностикалау сауалнамасы»

5.1.«Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/


Сауалнама 




Әдістеме 

Сауалнама 

Тест 





9-сыныптармен

Қыркүйек, наурыз



қазан

қараша



желтоқсан

ақпан

наурыз 

Қорытынды 

11

1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»

1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 


2. «Мен қаладым» 

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг)  тесті

5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/


Сауалнама 



Тест

Сауалнама

Тест 

10-сыныптармен

Қыркүйек, наурыз

қазан



қараша


желтоқсан


наурыз

Қорытынды 

12

1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»

1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 


2. «Мен қаладым» 

3. «Жыныстық тиіспеушілік» 

3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 

4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» (Кимберли Янг)  тесті

5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/


Сауалнама



Тест 

Сауалнама 

Тест 

11-сыныптармен

Қыркүйек, 

наурыз


қазан

қараша


желтоқсан


наурыз

Қорытынды 

11










12

Ата-аналарға арналған сауалнамалар :

1.«Балаларыңызға деген көңіл бөлу бағытыңыз дұрыс па ?» 


2.«Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» /Мектептегі психология 480 бет/


3. «Сіздің балаңыздың қызығушылығы» 



Мектеп ұжымына арналған сауалнамалар:

1.«Сіздің коммуникативтік дағдыңыз» 

2. «Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасау бейімділігіңіз» тест/30 бет



Сауалнама 










Сауалнамалар

1-сынып ата-аналарымен



5-8-сынып ата-аналарымен


7-8,9-сынып ата-аналарымен



Мұғалімдермен


Қараша




Қаңтар



Ақпан




қаңтар

ақпан





Қорытынды 




ІІ. ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ

Іс-шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Есептілік нысаны

1.

1. «Сөздер жұбы » /73-74 бет/ Бастауыш мектеп

2.  «Не өзгерді»

Әдістеме 

Мектеп алды даярлық тобының тәрбиеленушілерімен

Қараша

наурыз

Қорытынды 

2.

1.  «Ине мен жіп»
 2. 
«Ұқсасын тап»

Жаттығу 

1-сыныптармен

желтоқсан

ақпан

Қорытынды 

3.

1. «Мен  ойшылмын» /Ф.Бизақова 111 бет/

2. Кедергімен санау»     «Зейіннің бөлінуі»

Тренинг-жаттығу  

2-сыныптармен

Қараша 

ақпан

Қорытынды 

4.

1. «Мен  ерекшемін» /Ф.Бизақова 114 бет/

2.«Ойлан да аяқта»

Тренинг-жаттығу 

3-сыныптармен

Қазан

қаңтар

Қорытынды 

5.

1.«Мен бәрін білемін» 

2. Ребус»  /Ф.Бизақова 172 бет/

3. .«Қарым-қатынас» Ф.Бизақова 130 бет/

Тренинг-жаттығу


4-сыныптармен

желтоқсан

наурыз

сәуір

Қорытынды 

6


1. «Мен және өмірдегі жағдай» Мектептегі психологиялық қызмет/179 бет/

«Мен өміріме, қажеттілігіме жауаптымын»

Тренинг-жаттығу


5-8-сынып жекелеген оқушыларымен


желтоқсан


наурыз

Қорытынды 

7.

1.Тренинг «Қарым-қатынас маған қуаныш сыйлайды?»/Ф.Бизақова 256 бет/

2.  «Сілкіп таста» тренинг-жаттығу /Мектеп психологы 9-11, 139 бет/

Тренинг-жаттығу


6-8-сынып жекелеген

оқушыларымен

қазан


қараша

Қорытынды 

8

1.«Менде не бар» тренинг-жаттығу/Ф.Бизақова 327 бет/

Тренинг-жаттығу


 7-9-сынып жекелеген

оқушыларымен

қазан

Қорытынды 

9

1. Тренинг-жаттығу «Өзін тану » .Тренинг –жаттығу   «Шешімге келу» /Ф.Бизақова 266/ Мектептегі психологиялық қызмет/168 бет

Тренинг-жаттығу


7-8-сынып жекелеген

оқушыларымен

Қараша

желтоқсан

Қорытынды 

10

1. «Өмірді сүйе білейік» тренинг-сабақ /Мектеп психологы, 159 бет/

Тренинг-жаттығу


7-8-9сынып жекелеген

оқушыларымен

желтоқсан

Қорытынды 

11.

1. Тренинг-жаттығулар:   «Сәтті қарым-қатынас» Мектептегі психологиялық қызмет/158 бет/  

«Біз және біздің сынып» /Ф.Бизақова 193 бет/

Тренинг-жаттығу


6-7-сынып жекелеген

оқушыларымен

6-сынып жекелеген

оқушыларымен

Ақпан


наурыз

Қорытынды 

12

1.Жаттығу «Мен қандаймын» /Ф.Бизақова 141 бет/ 

Тренинг «Алақай мен бесінші сыныпқа көштім!»

Тренинг-жаттығу «Өзін басқару» Мектептегі психологиялық қызмет . /151 бет/

Психологиялық сабақ «Күйзеліске жол жоқ» Мектептегі психологиялық қызмет/142 бет/

«Ішкі күшті ояту» Мектептегі психологиялық қызмет/144 бет/ . Тренинг


Тренинг-жаттығу


5-сынып  оқуш-мен


5-6-сынып жекелеген оқуш-ы

5-8-сынып жекелеген оқуш-ы

5-6-сынып жекелеген оқуш-ы


қазан

Қараша

Желтоқсан

наурыз

қаңтар


Қорытынды 

13

1.«Мамандық таңдау» 

2.«Мамандық-өмір таңдауы» 

3. «Өмір қымбатсың маған» психологиялық сабақ



Тренинг-жаттығу


9-сынып

оқушыларымен

9-11-сынып жекелеген

оқушыларымен

Қазан

Ақпан

наурыз


Қорытынды 

14

Тренинг-жаттығулар: «Сенімділік кілті» 132 бет, «Қобалжу-қалыпты құбылыс» 137 бет, «Стреспен қалай күресуге болады»/164бет/, «Ішкі күшті ояту» Мектептегі психологиялық қызмет/144 бет/ . Тренинг«Уақытты басқару»/152 бет/, «Мамандық таңдау» /146 бет/, «Тепе-теңдік» /148 бет/ «Емтихандағы мінез-құлық» /173 бет/

Тренинг-жаттығу


11-сынып

оқушыларымен

Қазан-сәуір

Қорытынды 











ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ

Іс-шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Есептілік нысаны

1


2


3



 «Діни эксттремизм құрбандары,  деструктивті ағымдардын алдын алу» атты семинар өткізу.

«Оқушылардың сиуцидалдық мінез-құлқының алдын алу»

«Кибербуллинг. Не істеу керек?»

Баяндама 


Оқушылар


Ата-аналар

Мұғалімдер

Ата-аналар


Қазан


Желтоқсан 


Наурыз 


Баяндама 


ІV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ

Іс-шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Есептілік нысаны

1


2

3

4


5-сынып оқушыларының ата-аналарына орта буынға  бейімделуіне психологиялық    көмек көрсету

«Мамандық таңдау-маңызды іс»

Депрессиядан қалай арылуға болады

«Балалардың желідегі қауіпсіз мінез-құлқы»

Кеңес беру


Ата-аналар


Оқушыларға 

Мұғалімдер

Ата-аналар

Қазан


Сәуір 

Наурыз 

Сәуір 

Кеңес 


V. ҰЙЫМДАСТЫРУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

Іс-шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы  топ

Орындау мерзімі

Есептілік нысаны

1


2

3

4


Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасырымен бірлесіп атқаратын жұмыс

Мектеп медбикесімен бірлесіп атқаратын жұмыстар

Мектеп әкімшілігімен     бірлесіп атқаратын жұмыстар

Әлеуметтік педагогпен бірлесіп атқаратын жұмыстар

Жоспар бойынша жұмыстар


Ата-аналар

Оқушыларға 

Мұғалімдер


Қыркүйек-мамыр 

Қорытынды, мониторинг, мәліметтер



Педагог-психологтар:                                    М.К.Сарымсақова

                                                           Ж.М.Әзиз                                                                       

Похожие публикации:

28 апрель 2017 Еңбек Кодексі