Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары
«Қарасу орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
Психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін
жұмыс жоспары
2021 жылы -----------тамызда
Педкеңесте бекітілді
№-------хаттама------------- Ш.Д.Келгенбаева
Психологиялық қызметтің мақсаты мен міндеттері
Мақсаты: Оқушы мен мұғалімнің мектептегі шығармашылық дамуына, яғни психологиялық қарым-қатынасының дұрыс өрбуіне, оқушының кәсіпке бейімделуіне, оның қызығушылығы мен қабілетінің қалыптасуына әсер ету.
Міндеттері:
- Баланың мектепке психологиялық дайындығын айқындау, яғни мұғалімдермен бірлесе отырып бастауыш сынып оқушылырының мектепке дұрыс бейімделуі мақсатында жеке жұмыс жоспарын құру.
- Мұғалімдермен бірлесе отырып әрбір оқушының жас ерекшеліктеріне байланысты жүйелі түрде дұрыс дамуына жұмыс жоспарын құру.
- Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты болатын өзгерушіліктерді қадағалау.
- Тәртібі төмен, оқуда үлгермейтін оқушылармен диагностикалық-коррециялық жұмыстарды жүргізу.
- Оқушының интеллектуалдық өзіндік және эмоционалды ерікті өзгешеліктерімен диагностикалық коррекциялық жұмыстарды жүргізу.
- Оқушының мұғалімдерімен, ата-аналарымен, құрдастарымен психологиялық қарым-қатынасынан болатын ақауларды анықтап, шегеріп отыру.
- Танымдық процестерін дамыта отырып, оқудағы және тәрбидегі кездесетін психологиялық қиыншылықтар жөнінде ата-аналарға, мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне кеңес беріп отыру.
- ДИАГНОСТИКАЛАУ
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1. | 1.«Не артық?»/55 бет/ Жұмыс кітабы бастауыш мектеп -1 2. «Топтастыру» әдістемесі /87-88 бет/ | Әдістеме | Мектеп алды даярлық сынып | қараша наурыз | Қорытынды |
2 | 1.К.Иарасек әдістемесі 2.«Ұқсасын тауып сыз» жұмыс кітабы 64бет/ /1-сынып жұмыс дәптері/ 3. «Шатасқан сызықтар» Э.В.Доценко/63-64 бет/ 4. «Моншақ» әдістемесі 58-59 бет/ | Әдістеме | 1-сыныптармен | Тамыз қыркүйек қазан желтоқсан | Қорытынды |
3 | 1. « Мен не білемін » әдістемесі /112 бет/ 2. Д.Б.Эльконин Графикалық диктант /40 бет/ | Әдістеме | 2-сыныптармен | қазан қаңтар | Қорытынды |
4 | 1. «Нүктелер бойымен сурет» әдістемесі /143 бет/ 2. «Фигураларды жеткізіп суретін сал» /жұмыс кітабы165 бет/ | 3-сыныптармен | қараша ақпан | Қорытынды | |
5 | 1. «Социометрия әдістемесі» жұмыс кітабы-182 бет 2. Н.Г.Лусканова "Оқу мотивациясын зерттеу" | Әдістеме | 4-сыныптармен | наурыз сәуір | Қорытынды |
6 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Филипстің мазасыздану тесті» 2.1. Н.Г.Лусканова "Оқу мотивациясын зерттеу" 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) тесті 5. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 6. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы» | Сауалнама Тест Әдістеме Сауалнама Тест Тест | 5-сыныптармен | Қыркүйек,наурыз Қазан, желтоқсан қазан қараша наурыз | Қорытынды | ||
7 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» әдістемесі 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» тесті 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) тесті 5. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы» | Сауалнама Тест Әдістеме Сауалнама Тест | 6-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қыркүйек қазан қараша желтоқсан қаңтар наурыз | Қорытынды | ||
8 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) тесті 5. Жасөспірімнің қобалжу деңгейін анықтау «Бек шкаласы» | Сауалнама Тест Әдістеме Сауалнама Тест | 7-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қыркүйек қазан қараша желтоқсан қаңтар наурыз | Қорытынды | ||
9. | 1. Сауалнама «Зорлық-зомбылықсыз балалаық шақ» 1.2. Сауалнама «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Жеткіншектің сыныппен қарым-қатынасы» 2.1. Галина Резапкинаның «Ойлау типтерін анықтау» 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) 5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/ | Сауалнама Тест Әдістеме Сауалнама Тест | 8-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қыркүйек қазан қараша желтоқсан қаңтар наурыз | Қорытынды | ||
10 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. Сауалнама «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Голланд» әдістемесі 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) 5. Климовтың «Даралап диагностикалау сауалнамасы» 5.1.«Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/ | Сауалнама Әдістеме Сауалнама Тест | 9-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қазан қараша желтоқсан ақпан наурыз | Қорытынды | ||
11 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Мен қаладым» 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» ( Кимберли Янг) тесті 5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/ | Сауалнама Тест Сауалнама Тест | 10-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қазан қараша желтоқсан наурыз | Қорытынды | ||
12 | 1. «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 1.2. «Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» 2. «Мен қаладым» 3. «Жыныстық тиіспеушілік» 3.1. «Аутоагрессиялық мінез-құлықты анықтау» 4. «Ғаламторға тәуелділікті анықтау» (Кимберли Янг) тесті 5. «Суицидтік қауіп картасы» / жұмыс кітабы 9-11 73бет/ | Сауалнама Тест Сауалнама Тест | 11-сыныптармен | Қыркүйек, наурыз қазан қараша желтоқсан наурыз | Қорытынды | ||
11 12 | Ата-аналарға арналған сауалнамалар : 1.«Балаларыңызға деген көңіл бөлу бағытыңыз дұрыс па ?» 2.«Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» /Мектептегі психология 480 бет/ 3. «Сіздің балаңыздың қызығушылығы» Мектеп ұжымына арналған сауалнамалар: 1.«Сіздің коммуникативтік дағдыңыз» 2. «Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасау бейімділігіңіз» тест/30 бет | Сауалнама Сауалнамалар | 1-сынып ата-аналарымен 5-8-сынып ата-аналарымен 7-8,9-сынып ата-аналарымен Мұғалімдермен | Қараша Қаңтар Ақпан қаңтар ақпан | Қорытынды | ||
ІІ. ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ | |||||||
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | ||
1. | 1. «Сөздер жұбы » /73-74 бет/ Бастауыш мектеп 2. «Не өзгерді» | Әдістеме | Мектеп алды даярлық тобының тәрбиеленушілерімен | Қараша наурыз | Қорытынды | ||
2. | 1. «Ине мен жіп» | Жаттығу | 1-сыныптармен | желтоқсан ақпан | Қорытынды | ||
3. | 1. «Мен ойшылмын» /Ф.Бизақова 111 бет/ 2. Кедергімен санау» «Зейіннің бөлінуі» | Тренинг-жаттығу | 2-сыныптармен | Қараша ақпан | Қорытынды | ||
4. | 1. «Мен ерекшемін» /Ф.Бизақова 114 бет/ 2.«Ойлан да аяқта» | Тренинг-жаттығу | 3-сыныптармен | Қазан қаңтар | Қорытынды | ||
5. | 1.«Мен бәрін білемін» 2. Ребус» /Ф.Бизақова 172 бет/ 3. .«Қарым-қатынас» Ф.Бизақова 130 бет/ | Тренинг-жаттығу | 4-сыныптармен | желтоқсан наурыз сәуір | Қорытынды | ||
6 | 1. «Мен және өмірдегі жағдай» Мектептегі психологиялық қызмет/179 бет/ «Мен өміріме, қажеттілігіме жауаптымын» | Тренинг-жаттығу | 5-8-сынып жекелеген оқушыларымен | желтоқсан наурыз | Қорытынды | ||
7. | 1.Тренинг «Қарым-қатынас маған қуаныш сыйлайды?»/Ф.Бизақова 256 бет/ 2. «Сілкіп таста» тренинг-жаттығу /Мектеп психологы 9-11, 139 бет/ | Тренинг-жаттығу | 6-8-сынып жекелеген оқушыларымен | қазан қараша | Қорытынды | ||
8 | 1.«Менде не бар» тренинг-жаттығу/Ф.Бизақова 327 бет/ | Тренинг-жаттығу | 7-9-сынып жекелеген оқушыларымен | қазан | Қорытынды | ||
9 | 1. Тренинг-жаттығу «Өзін тану » .Тренинг –жаттығу «Шешімге келу» /Ф.Бизақова 266/ Мектептегі психологиялық қызмет/168 бет | Тренинг-жаттығу | 7-8-сынып жекелеген оқушыларымен | Қараша желтоқсан | Қорытынды | ||
10 | 1. «Өмірді сүйе білейік» тренинг-сабақ /Мектеп психологы, 159 бет/ | Тренинг-жаттығу | 7-8-9сынып жекелеген оқушыларымен | желтоқсан | Қорытынды | ||
11. | 1. Тренинг-жаттығулар: «Сәтті қарым-қатынас» Мектептегі психологиялық қызмет/158 бет/ «Біз және біздің сынып» /Ф.Бизақова 193 бет/ | Тренинг-жаттығу | 6-7-сынып жекелеген оқушыларымен 6-сынып жекелеген оқушыларымен | Ақпан наурыз | Қорытынды | ||
12 | 1.Жаттығу «Мен қандаймын» /Ф.Бизақова 141 бет/ Тренинг «Алақай мен бесінші сыныпқа көштім!» Тренинг-жаттығу «Өзін басқару» Мектептегі психологиялық қызмет . /151 бет/ Психологиялық сабақ «Күйзеліске жол жоқ» Мектептегі психологиялық қызмет/142 бет/ «Ішкі күшті ояту» Мектептегі психологиялық қызмет/144 бет/ . Тренинг | Тренинг-жаттығу | 5-сынып оқуш-мен 5-6-сынып жекелеген оқуш-ы 5-8-сынып жекелеген оқуш-ы 5-6-сынып жекелеген оқуш-ы | қазан Қараша Желтоқсан наурыз қаңтар | Қорытынды | ||
13 | 1.«Мамандық таңдау» 2.«Мамандық-өмір таңдауы» 3. «Өмір қымбатсың маған» психологиялық сабақ | Тренинг-жаттығу | 9-сынып оқушыларымен 9-11-сынып жекелеген оқушыларымен | Қазан Ақпан наурыз | Қорытынды | ||
14 | Тренинг-жаттығулар: «Сенімділік кілті» 132 бет, «Қобалжу-қалыпты құбылыс» 137 бет, «Стреспен қалай күресуге болады»/164бет/, «Ішкі күшті ояту» Мектептегі психологиялық қызмет/144 бет/ . Тренинг«Уақытты басқару»/152 бет/, «Мамандық таңдау» /146 бет/, «Тепе-теңдік» /148 бет/ «Емтихандағы мінез-құлық» /173 бет/ | Тренинг-жаттығу | 11-сынып оқушыларымен | Қазан-сәуір | Қорытынды | ||
ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 2 3 | «Діни эксттремизм құрбандары, деструктивті ағымдардын алдын алу» атты семинар өткізу. «Оқушылардың сиуцидалдық мінез-құлқының алдын алу» «Кибербуллинг. Не істеу керек?» | Баяндама | Оқушылар Ата-аналар Мұғалімдер Ата-аналар | Қазан Желтоқсан Наурыз | Баяндама |
ІV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 2 3 4 | 5-сынып оқушыларының ата-аналарына орта буынға бейімделуіне психологиялық көмек көрсету «Мамандық таңдау-маңызды іс» Депрессиядан қалай арылуға болады «Балалардың желідегі қауіпсіз мінез-құлқы» | Кеңес беру | Ата-аналар Оқушыларға Мұғалімдер Ата-аналар | Қазан Сәуір Наурыз Сәуір | Кеңес |
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 2 3 4 | Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасырымен бірлесіп атқаратын жұмыс Мектеп медбикесімен бірлесіп атқаратын жұмыстар Мектеп әкімшілігімен бірлесіп атқаратын жұмыстар Әлеуметтік педагогпен бірлесіп атқаратын жұмыстар | Жоспар бойынша жұмыстар | Ата-аналар Оқушыларға Мұғалімдер | Қыркүйек-мамыр | Қорытынды, мониторинг, мәліметтер |
Педагог-психологтар: М.К.Сарымсақова
Ж.М.Әзиз